PGNiG - nowoczesne Biura Obsługi Klienta

Stworzyliśmy koncept dla Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazowego SA – jednej z największych firm w naszej części Europy, która obsługuje tysiące klientów dziennie. Tradycja działalności tej firmy sięga drugiej połowy XIX wieku. Takie doświadczenie i prestiż marki zobowiązywały do stworzenia biur obsługi klienta na najwyższym poziomie. Biur, którymi można łatwo i skutecznie zarządzać, które zapewniałyby prostą komunikację oraz profesjonalną i komfortową obsługę - zarówno dla klientów, jak i konsultantów.

Punktem wyjściowym do stworzenia nowej wizualizacji były liczne wywiady i rozmowy z klientami oraz personelem na terenie całej Polski. Pytaliśmy. Słuchaliśmy. Notowaliśmy. Poświęciliśmy dużo uwagi na analizę i wnioski, co umożliwiło stworzenie konceptu uwzględniającego potrzeby klientów i pracowników PGNiG.

Odpowiednio dobrane oświetlenie, funkcjonalne meble, wysokiej jakości materiały wykończeniowe i zieleń. Wszystko to sprawia, że nowe placówki PGNiG są przykładem przemyślanej koncepcji aranżacji, komunikacji i organizacji przestrzeni.

PODOBA CI SIĘ
TEN PROJEKT?

Przygotujemy ofertę
specjalnie dla
Ciebie.

Skontaktuj się z
nami