BLOG+

93gradi - nowy food koncept w Mediolanie

2014-10-01

Darek Gocławski

Znaleźliśmy w Mediolanie nowy i unikalny koncept gastronomiczny.

Nazywa się 93gradi.

Łączy to, co staje się coraz popularniejsze (świeżo wypiekane pieczywo) z atrakcjami (codziennie nowe i zaskakujące menu) i z przyjemnością spędzenia chwili w ciekawym wnętrzu, w dobrej atmosferze, z ludźmi o podobnych zainteresowaniach.

Jak powiedział właściciel (jeden z pięciu założycieli marki), nazwa oznacza temperaturę pieczywa - w środku, kiedy wyjdzie z pieca. Równocześnie nazwa odwołuje się do ciepła domu / rodziny.

Oferują lasagne z pieczywa, rolady, kanapki itp.

Odwiedziliśmy pierwszy lokal, otworzony w połowie sierpnia (Corso Monforte 26 Milano T.02.7601.8095). Planowana jest sieć.

W Mediolanie nie ma takiego miejsca, co w połączeniu z rosnącym zainteresowaniem pieczywem, zdrowiem, "innowacjami" dobrze wróży tej marce.

 

A u nas?

 

W Polsce planowane są kampanie promujące spożywanie pieczywa, powstały stowarzyszenia. Piekarnie oferują coraz bogatsze portfolio produktów i nieśmiało wchodzą w soki, napoje, czasem kawa.

Warto podjąć wyzwanie i stworzyć odważny koncept łączący wypiek z grab'n'go / lunch / catering.

Chętnie pomożemy w opracowaniu strategii, konceptu, w jego realizacji i rozwoju.

A póki co będziemy śledzić rozwój marki 93gradi :)